en grå lördag

så var det då lördag. igår var jag sista dagen på arbetet, har varit hur bra som helst där och skulle nog kunna vara där längre men längre än såhär blev det inte nu för tillfället iallafall. vi hade lagat fastlagsbullor tidigare i veckan så det åt vi som mellanmål igår. gott, gott :) och så kom dendär tanten jag var vikarie för och hälsade på. hon hade varit till playa del ingles på resa så hade köpt lite godis till barnen och några leksaker. så då blev det också lite godis :) hon var så brun, jag också vill tillbaka till södern, tänk om man ändå skulle vara rik:D men varför skulle man ha det så bra.

idag så är vi båda två lediga vilket betydde sovmorgon:D så sköönt att få sova hur länge som helst utan att behöva tänka på att man skulle behöva stiga upp. har ändå inget viktigt att göra idag. fast  lite tråkigt att inte ha något att göra, vet inte alls vad vi ska hitta på ikväll, alla andra människor har tydligen åkt iväg till vasa, så får se vad vi hittar på.

imorgon kommer syster, vet faktiskt inte riktit hur länge hon ska vara här men det är nu ingen skillnad, min sötis är ändå bort måndag och tisdag, pch förstås arbetar också resten av veckan så är ju alltid roligt att ha sällskap :) så ska vi kanske tydligen åka och simma till simhallen, systers plötliga idee :) och så ska jag klippa och högst troligen färga mitt hår :D hade nästan tänkt göra det sist jag var hem till närpes, men så tyckte jag inte att håret var så mycket utväxt då så fick vara några veckor till, men nu är det dags. har ändå lite svårt att bestämma mig hur jag ska laga det. har tänkt klippa det lite kortare och laga det lite mörkare, men samtidigt skulle jag ha lite lust att bli ljusare nu då det snart går mot vår och sommar. så jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det. skulle vara roligt att vara blond på nytt, men samtidigt inte.så blond kommer jag nu inte att bli denna gång iallafall.

nu blir det nog att sätta på tv och se om det kommer någonting sevärt, men knappast. ha en så bra lördag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0