en fredag kl halv 3

mina händer torkar ihop snart, har diskat nu en EVIGHET. vet inte ens hur länge eftersom det var typ allt vi äger (nästan). egentligen var det inte alls jag som skulle diska men då vissa inte hade lust att göra det igår så måste jag väl göra det idag då. gissa vem som inte tänker diska på 2 gånger nu, diskar ingen annan får disken stå tills någon annan gör det...hahahaha :D tack för att det iallafall finns musik som man kan lyssna på samtidigt, skulle ju dö av tråkighet annars.

igår ikväll kom då lite folk hit, satt nu mest och slöa på, såg på tv å lite sånt. efter att de åkte hem gick jag i duschen. trodde jag allvarligt höll på att dö av jag började må skit. hade haft huvudvärksådär smått hela kvällen men plötsligt blev det sådär. klarade inte av att ens försöka vara uppe. gick och hämtade en kalle anka och skulle ligga i sängen och läsa tills jonny kom eftersom klockan inte ens var halv 12. det gick inte så bra att läsa heller konstaterade jag, jag kom 2 sidor sedan kunde jag inte koncentrera mig längre av vad jag mådde skit så bästa var att försöka stänga ögonen, så halvsov ungefär tills jonny kom och sov sedan slocknade jag direkt. och då han for till arbetet idag var jag heeelt borta, allt vinglade då jag öppnade ögonen, minns att han frågade om jag kunde hämta honom från arbetet idag annat minns jajg inte, så tur var nu att jag minns det iallafall. sedan slocknade jag direkt han gick ut från sovrummet. jag som ALLTID är klarvaken då han ska till arbetet. så¨jag sov till halv 11 och mådde inte speciellt bra då heller.

vill inte ha det såhär mera nu, är så innerligt trött på att ha huvudvärk och må skit HELA tiden, det kan ju inte vara bra heller?! känns som man skulle vara halvdöd för det mesta av tiden för att det hela tiden bultar på i huvudet, och då det är bort funderar man har det äntligen försvunnit eller kommer det tillbaka sedan ikvälll?!....fy faaan

men idag är det fredag, vet inte vad somhänder ikvälll men är väl bäst att gå och duscha, sedan ska jaga bara ta det lungt tills jag ska och hämta jonny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0