denna kväll

blev att gå in till stan med malin idag för att hitta en allahjärtans dag present till våra älsklingar, men det var lite dåligt med det, eller så var det vårt fel som var för sent ute. men lite choklad blev det iallafall :)
efter det kom jag så småningom hem för att sedan duscha och äta mat då sötisen kom hem. efter det har jag inte gjort så mycket, han for till sin syster och jag har nu bara varit hemma och till affären en sväng, sådär snabbt och handla lite dricka. vet fortfarande inte riktit vad vi ska hitta på ikväll men kanske blir det att gå till hans syster, får väl se. jag väntar iallafall på att min plattång ska bli varm nu så jag får platta mitt hår, har lust för att ha det rakt ikväll :)

kanske den börjar bli klar nu....jo hoppas och tror det...ha en trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0