dagens funderingar

slutade redan 12.45 idag så riktit skönt, förutom att jag är förkyld så ligger nerbäddad i soffan å fryser ändå! jobbigt var det att börja i arbetet redan 7 men det var en ganska lugn dag. nu efter att jag kom kom har jag haft så intressanta ärenden som att ringa till massa olika ställen, jobbigt med flyttning. Har ringt om mitt skattekort (passligt sur tant som svarade), elisa (fick nästan skrattanfall av musiken) och så till kela...jipppiii vilken fin räkning som väntar i mars:/ kan ju bli på dåligt humör av mindre men det visste jag ju redan att det skulle komma eftersom jag såg de hade betalat för mycket.

nu ska jag bara ligga och vänta på att det ska komma något intressant i tv, om inte annat måste jag väl titta på docktor phil. så är det ju bra att jag inte behöver laga mat idag, bra då det finns mat redan, så nu skulle jag nästan kunna sova/vila en stund men har ändå inte lust med det fast huvudet känns tungt. kanske ändå skulle gå och mäta feber, men tror inte jag har något nu iallafall.

nästa vecka är det sportlov vilket innnebär att syster kommer och hälsar på några dagar, men vet fortfarande inte vilka dagar. ska bli roligt att träffa henne, fast det nu inte var länge sedan jag var hem. vilket jag säkert också säkert skulle behöva planera in eftersom mamma och pappa var på resa senast jag var hemma, så de vill träffa mig. och jo visst är det roligt att vara hem ibland men hmmm, finns saker jag inte orkar med. måste se nu hur det ser ut några dagar före jag bestämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0