21.45 det är vad klockan är i detta tillfälle

nu är det otroligt tråkigt. åt mat då mkin söt kom hem sedan har jag halvsovit på soffan, medan den andra fortfarande sover :) så söööt. jag har tillbringat tiden med att titta på the bachelor, var något sista avsnitt för säsongen. har inte följt med det, råkade bara se för någon vecka sedan att det skulle vara final och nu hade han tydligen valt sin brud, vilket blev ingen. vilket var ett himla halå varför han inte valde någon.ojojoj vad jag bryr mig. men som sagt fanns inget annat att se på.

annat då. nu har ja bytt abonnemang till telefon, så nu ska jag sluta skicka meddelanden (försöka). ringer ändå mest nuförtiden, så kan säkert sluta skicka meddelanden lika bra det :) och så finns det ju msn. men visst det är roligt att skriva meddelanden, men inte lika roligt med räkningar. finns tillräckligt med dem iallafall.

har huvudvärk nu ikväll, på nytt. hatar hatar hatar, finns inget värre. plus att jag alltid börjar må så skit då jag får huvudvärk. måste nog gå och dricka något, hmm kanske laga tee :) så blir det väl sängen om jag börjar må ännu mera dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0