ledig dag

idag är både jag och jonny lediga. den andra sover ännu och jag sitter här och gör typ ingenting. känner mig så konstig tycker jag. igår somnade jag i sängen kl 8 och sov till 11. efter det var jag uppe typ 1½ timme för att gå och sova igen och nu idag spv jag ända till halv 11 och är inte det minsta pigg ännu. ingen julkänsla alls fast det är första december, kan bero på att snön tydligen inte kan finnas här!!! känner mig sur och slut med sjuk mage. ingen bra kombination alls. skulle lika bra kunna krypa under täcker 12 timmar till. hungrig är jag men vill inte äta, känns inte lockande alls med sjuk mage.  så ingen bra 1 december för min del, inte än så länge iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: Okej :D Tack!

2009-12-02 @ 16:48:42
URL: http://ionas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0