fjortisar

arg arg arg!!!! det är vad jag är! en del människor borde bara inte få äga djur, i detta fall två fjortistjejer. jag var på väg in till stan för att träffa en kompis då jag såg några flickor längre fram fram som stod stilla i en korsning med en hund. jag hörde redan ganska långt i förväg att den skällde då människor gick förbi dem. men det är ju inte precis ovanligt att hundar skäller så inte tänkte jag nu så mycket på det egentligen. då jag gick förbi hunden började den då skälla på mig, det såg ut att inte vara en så gammal hund precis. då jag hade gått förbi några steg tittade jag bakåt för att se varför hunden lät så konstigt ylande så typ drog den ena flickan hunden i örat så den såg helt ut som den var i panik.

jag har själv haft hund och vet att det inte är det roligaste då den skäller på andra människor, men huuuur kan man tro att hunden ska lära sig av misshandel?!!!! det finns hundkurser som man kan gå på om man inte vet hur man ska uppfostra en hund. både gamla och unga hundar kan lära sig så det så. då jag gick på hundkurs med min hund var han 9 år och jag kan säga han lärde sig MASSOR och tyckte om det, även om det var skitjobbigt i början då han inte var van att vara med andra hundar.


sånadär människor skulle jag ha lust att smälla till. eller kanske riva i örat och fråga om de tycker det är så roligt att bli dragen i örat???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0