augusti

nä okej det är december, men väntar på augusti redan nu :) idag bokade vi resa till rhodos i mitten av augusti, ska vara där 2 veckor :) superhärligt. kan tydligen vara 31 grader där på dagen och det låter inte helt fel. bra att ha något att vänta på förutom julen och sommaren. skönt att komma bort en stund, med bara min sötis :)


har nu tittat på lite bilder, ser så fint ut




vårt hotell vi ska bo på. sea melody hotel.



idag har jag annars handlat lite julklappar, tyvärr lite svårt då min julstämning inte har kommit nästan alls. köpte min julkalender idag, vilket jag blev så irriterad på att jag inte fick den jag ville ha. har haft samma sorts julkalender många många många år, sedan jag var liten. för den har så gott choklad. men fick nöja med med en disney kalender i år, inbillade mig att det inte alls var lika gott choklad. ja julklappar då, hittade nog några men svårt var det.

imåron en öedig dag till, skulle vara så skönt att vara ledig någon dag till. har inte speciellt stor lust att jobba ända till jul men så är det nu då. bara det skulle komma snö skulle allt vara bättre, kanske också mitt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0