13.12.2009

inte många dagar kvar till jul nu :)

fredagskvällen tillbringades hos kompisar, idol och bastu för pojkarnas del. då vi åkte hem, via mäcken för att hämta mat kom det också äntligen snö, kan man till och med hoppas på en vit jul i år? :D för någon timme sedan jag tittade var det -8 grader och tydligen ska det åtminstone vara kallt nu i veckan.

igår var jag in till stan en sväng, och sedan kom en bekant hit. drack lite, spelade kimble?! och tittade på film och så var det också lite nintendo spelande.

idag steg jag upp ganska tidigt och tittade då det var lucia i tv. sedan gick jag och sov tillbaka. så mycket annat har vi inte gjort idag. jag blev bjuden på mat idag av min sötis som började kocka i köket och jag fick inte veta vad han skulle laga så fick hålla mig bort från köket :). hemlisar på hög nivå i denna lägenhet med alla födelsedagspresenter och julklappar :P men god var maten:)

imorgon jobb igen. har för mig att det inte blir den lättaste veckan men måste väl stå ut med en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0