10 december

bara 14 dagar kvar till jul :) har några klappar kvar att handla, tyvärr vet jag inte alls var jag ska hitta dessa klappar. de senaste veckorna har spenderats med fullt av jobb vilket det fortsätter med ända till 23 december. kanske också efter det om jag har riktigt tur :) ska endå bli skönt med fredag imorgon. har varit roligt att vara med småbarnen denna vecka, nästa vecka blir det däremot 3-5 åringar.

annars sitter vi bara här och latar oss :) var alltför jobbigt att börja jobba halv 7 idag, endå så skönt att få sluta redan halv 2 :D var in till stan och inhandlade lite klappar, om man kan kalla det för det :P anda riktiga julklappen jag hittade var åt mig själv :D

måste väl diska om en stund med min kära sambo, kan inte orka lämna det tills imorgon då det är fredag för då ska man verkligen inte tänka på disk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0