varför måste man vakna?

igår blev det att åka och grilla och bada batsu med våra goda vänner :)

hade så bra dröm inatt. eller först var den väl inte så bra men den slutade bra :) vaknade tittade på jonny och tänkte att jo jag vill nog sova en stund till men hann aldrig stänga ögonen för att drömma vidare eftersom klockan ringde och det var dags att stiga upp för mig och åka till jobbet. jonny har haft ledig dag så har ingen aning hur länge han sov för har inte sett honom ännu idag då han är i lepplax just nu.

vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu eftersom jag har tråkigt, det är det att vara ensam hemma. och jonny kommer knappast hem på en stund ännu

skickade annars just mail åt en lärare också. nu faaan får det räcka med att inte veta ett skit hur skolan blir i höst!!!! kan de inte förstå att man vill veta??????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0