nattdags

eftersom jag började jobbet halv 8 idag känner jag mig ganska trött just nu. hade lite svårt att somna förra natten så ska bli skönt att få sova lite längre imorgon. fick iallafall sluta jobbet en halvtimme tidigare idag eftersom det idag (också) var så lite barn, så det ska jag jobba in nästa vecka istället då det är mycket mera barn.

efter jobbet skyndade jag mig hem och stoppade kläder i tvättmaskin och sedan bege mig till stranden med annika som också är tillbaka i stan nu. så där låg vi och funderade på lkite alltmöjligt tills vi upptäckte att klockan var 5 och vi måste åka hem.

idag har vi också fått (eller nåjååå köpt förstås) nytt tv :) jättesnyggt!!!! så nu får vi försöka hinna se någon film någon kväll också. idag blev det iallafall ingen film. det blev bastuinvigning hos nalle så där har vi spenderat kvällen med nästan hela shacket. nu blir det så småningom sovdags.

imorgon ska jag väl inte uträtta så mycket, in till stan någon sväng på lite ärenden och sedan på kvällen kommer mamm och pappa en sväng, iallafall in på kaffe och hämtar hit lite saker :)

skönt med helg iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0