ingen annan bara jag

hade faktsikt tänkt gå på en promenad ikväll, har suttit inne nu hur länge som helst känns det som. men eftersom jag nu helst inte skulle ha lust att gå ensam  då inte motivationen är på topp skulle jag behöva sällskap. finns det något sällskap? NEJ. alla mina promenadkompisar är antingen sjuka eller ska jobba. så jeijj vilken tur för mig så behöver jag inte alls gå på någon promenad :P nja måst se hur motivationen ser ut senare ikväll, ska nu kanske och handla lite nu först så.

vad annat. imorgon fredag, ingen aning vad som kommer att hända då. sedan lördag firas villavslutning/ veneziaden och sedan söndag åkter jag kanske till närpes.

njeee nu tråka vidare för min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0