hälsosammare stil

inte för att jag nu har varit så speciellt ohälsosam egentligen, men bättre kan det väl bli :) sådär vanligt brukar jag nu vara ut och springa några gånger i veckan, nu i sommar iallafall. det är ju bara svårt att få tiden att räcka till ibland. men igår kom VI på att nu får det vara ändring :) ska försöka vara ut och gå, springa eller annat de flesta dagar, måste ju få vila ibland också. men iallafall, plus att vi ska försöka äta lite hälsosammare mat. så idag då vi var och handlade kom vi hem med en MASSA grönsaker och nyttig mat. det var väl bara en svampsallad som var onyttigare eftersom det var typ gräddfil eller något i den, men eftersom vi lagade mat som det passade så bra till idag så fick det bli så.

och det är ju bara så att det måste ju komma från en själv att man vill göra något för att det ska lyckas annars går det verkligen inte.

nu ska jag snart ta natten för vi har varit ut och gått ikväll och efter det var jag ut och sprang så jag blev helt slut så det ska bli så skönt att hoppa i duschen och sedan krypa ner i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0