good day

hade förväntat mig att detta skulle bli en jobbig dag. hade så sjuk mage före jag gick och sova igår, sov typ ingenting kändes det som plus att det är måndag och att det skulle komma 2 barn till till dagis. men till min förvåning blev det en riktigt bra dag :) det är ju inte alltid det lättaste att jobba på dagis, även om vissa tror det. vissa menar ju att hur svårt kan det egentligen vara? ja hur jobbigt kan det vara med skrik, bråk, gråt, bärande plus allt annat som också måste göras samtidigt. dagar som denhär får en bara att tänka att jo det var just för dagar som denhär som jag valde detta yrke. barn kan vara helt underbara, de får en att bli så glad :D plus att jag skulle aldrig vilja sitta på något kontor eller liknande. med barn händer det alltid något, ingen dag är lik den andra :)

nu har jag fixat mat, fick bli lättlagat idag :) med stekta potatisar och korv. hade ju bara trott hela dagen att jonny slutade 5 idag. då jag hade maten klar lite efter 5 koom jag på att hmmm han slutar ju faktsikt halv 6 idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0