fredag idag

så är denna arbetsvecka slut. kontigt hur det kan gå fort. det har varit ganska mycket i dagis denna vecka. började förstås alla barn efter sommar semester också några helt nya. en liten flicka på snart 1 år började också så det har varit fullt upp eftersom hon helst vill vara i famnen och att man dessutom ska stå. tungt värre för armar och ben.  inte speciellt roligt att höra på skrik heller vilket det blir om man sitter ner. 

igår började min huvudvärk på nytt. före julen var det ju helt hemskt, var ju till och med till en läkare, vilket jag inte blev alls klokare av. igårkväll kom det sådär plötsligt före vi skulle gå och sova. det är så äckligt då det inte bara är huvudvärk utan att man mer eller mindre känner sig helt uttömd, huvudet värker och att det nästan känns som man skulle behöva spy. eftersom jag då mådde skit före jag somnade visste jag nästgan i förväg att natten skulle bli hemsk och att jag skulle må lika skit då jag vaknade. så blev det också. heeela natten drömde jag riktigt hemska mardrömmar, var sjuk i hela kroppen då jag vaknade men steg upp efter mycket fundering om jag alls skulle orka upp, tog en burana och for iväg till dagis. men burana hjälper typ ingenting så inte mycket bättre av det. mår lika skit ännu. jonny for iväg till larsmo en sväng, vet inte vad jag ska göra. titta på¨film kanske :)

imorgon blir det iallafall kanske fest :) hoppas jag mår bättre då. ska försöka sova längre imorgon och se om det hjälper.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo :D On je allti lika syöt ♥

2009-08-16 @ 20:07:21
URL: http://juliasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0