fortfarande inte frisk

vad dagarna kan kännas långa. andra dagen jag ligger här nu i soffan. dagarna har spenderats med att ligga i soffan (titta på tv och surfa på deatorn), laga och äta mat och så mellan varven läsa lite kalle anka och vilat så mycket annat har vi inte orkat med. börjar nog känna mig lite friskare nu, har ingen mer rinnande näsa och hostan är nästan borta. feber är sådär på gränsen, ibland lite feber och ibland inget alls. ända som stör är att huvudet är tungt och huvudvärk :/

ikväll är det spotlight här i stan. hade nog menat går dit. hade menat gå med jonny men eftersom han också är sjuk vet jag inte om han kommer med eller om jag får hitta någn annan att gå med :) om jag alls orkar mig iväg, just nu känns det inte så.

på söndag kväll eller måndagmorgon tar jag bilen och brummar iväg söderut mot närpes. ska försöka hinna och besöka en massa kompisar som jag skulle vilja träffa :) på lördag är det villa avslutning/ veneziad, det ska för vår del firas i larsmo med kompisar. hoppas på fint väder för det blir väl kanske att cykla dit.


kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0