fest

igår var jag en sväng till loppis, igen :) hittade supersnygga mockastövlar som nu får bo hos mej. man blir ju nästan skoberoende av mindre. efter att jonny kom från arbetet pkte han till en kompis för att rita en ny datalåda åt sig. blir säkert snygg. jag var också dit en sväng för att titta hur det gick till och efter en stund promenerade jag hemåt. efteråt kom de hit, lite förfest och så netti och melody. helt roligt faktiskt. blev korvgörans på vägen hem och efter att ha ätit det hos en kompis cyklade vi hem så klockan var väl mot 6 innan vi kom i säng.

nu idag har syster jeanette och robin varit på besök en sväng, de skulle och hämta ett kylskåp och en spis så då kom de in hit på samma gång. efter det var jag fortfarande superslut så sov flera timmar och det var kväll då jag steg upp och åt mat. jonny har ikväll varit och lagat sin datalåda färdig och jag tittade på film.nu blir det sängen, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0