en sjuk helg

nu orkar ja bara int försök skriv na högsvensk, så täi som int förstår får let va att lies :P fö jag je sjuk å tå je alltför tongt att försök ork tänk å koncentrer se :D

fridain va e ju förstås arbete på dajin. på kvieldin had vi bestämd att vi sku ha hemmakvield bara vi båd å skåd på film. vort att vi skåda på grand torino, häilt bra film no :) plötlit tå på kvieldin känns ja hur e börja ta sjukt i halsin. på natten vort e bare värr så vakna fläir gangor fö e to så jäkla sjukt så ja veta int vart ja sku ta viejin.

på lördain va ja nu såde halvtdöd häila dajin. tå jonny kom från arbete for vi me kompisar ti nykarleby ti juthbackamarknan. jieg nu tier en svieng men e va så di just sku slut där så di hold nu på att plock bort. men å andra sidon sku man nu aldri ha köpt na dä äntå så e gjord nu int så mytchy :P sedan for vi tå ti villon tit vi sku. grilla å drack na å jag va nu förtfarand såde passlit rolit förkyld. vi va i baston å allt tådde. å jag somna nu ganska så fort fö som sagt ja va sjuk. söndag spenderades fö min däil såklart i att va sjuk. had säkert feber fö frös som sjutton. nå så kom vi häim tå tisist å for hit å skåda på film, va he nu va fö film minnns ja int. handla om na typer som laga na tv program om djuren å så had di hitta bigfoot å sku läit opp han. en komedi.

sovd som en stock inatt å så arbete idag. sista dajin. va no så skönt att få slut typ kvart yvi 1. så for ja häim, skåda nalete på tv å så somna ja. så sovd mäir en 1½ tim å tå kom jonny häim som nu å je lika sjuk. så nu sitter vi båd shen å hostar å snårar, har sjukt i kroppin å tycker synd om oss sjölv :D

imåron je ju jag förstås shär häim tå ja va sist dajin idag å jonny ska å va häim fö an ringd å sjukanmäld se. så imåron får vi sooooooov lääääng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0