bilder

här kommer lite bilder från förra helgen som jag inte har orkat ladda upp eller för den delen inte laga in på datorn heller eftersom jag har varit sjuk.


början på kvällen, min sötis :)



eld :) pojkarna höll på och tog kort. jonny fick superhäftiga foton. mina blev bara som de oftast blir


söndag vaknande jag tidigt. pojkarana skulle inte vakna på evigheter så jag gick på promenad. efteråt då jag började känna av min feber låg jag i sängen mycket längre än pojkarna


hittade något spel, minns inte vad det hette. man skulle sänka den andres båtar iallafall.



idag är det fredag, kanske kaffe med malin. så måste det fixas nnågon mat och sedan får vi se vad dagen för med sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0