00.00

nu är klockan det. har väl egentligen inte så mycket att komma med idag. villaavslutningen/veneziaden firades på en villa med kompisar. riktigt roligt var det, hemfärden var väl inte lika rolig. eller nu kan man väl skratta åt det men det var inte speciellt roligt att gå hem.

sov till klockan 4 igår före vi orkade alls stiga upp. sedan tittade vi på bruno filmen, helst sjuk. sedan packade jag och åkte söderut mot närpes. skittrött då jag kom hem.

idag var jag en sväng till farmor, hämtade syster och vi for till pjelav för att städa robins hus. blev nog riktigt fint, även om vi lämnade disken. ja jag vet vi är inte alltid det snällaste personer då det kommer till diskning :P

nu ikväll har vi färgar håret, båda två. jag hade köpt ganska blond färg men blev nog bara ljusbrunt, typ laiknande färg jag normal har. jeanette köpte någon röd färg som skulle tvättas bort efter 8 tvättar, men vet inte om det alls blev något rött för har inte sett henne efter det. får väl undersöka saken imorgon.

nu ska jag väl såsmåningom börja sova, hur tråkigt det än är.

saknar dej sötis så mycket. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0