tidig morgon

idag var jag duktig och steg upp väldigt tidigt fast det inte var något arbete idag. började dagen med att åka in till stan på ärenden som jag måset få gjorda idag så det inte blir något problem med min lön, för det vill man ju inte. så var jag in till tiimari en sväng men hittade inget perfekt jag skulle ha så bestmde mig för att gå och se om det fanns vid halppis men nej där var det ännu sämre. handlade lite mat på samma gång jag var in och träffade också jonny på samma gång där sådär passligt :P nå nu får jag nog köpe det jag skulle från tiiimari iallafall. kanske jag går in en sväng där ifall det blir att ta någon promenad senare idag.

nu sitter jag och läser lite bloggar och sillakissen sitter med nosen ut genom fönstret och spanar på ja jag vet inte vad. skulle behöva lägga ett liknande "flugnät" eller vad sjutton ska det heta. en såndär sak så inte flugor kommer in då man har upp fönstret, och i vårt fall så inte kissenkatten hoppar ut.

hoppas all snö smälter bort nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0