sommarjobb :)

idag dök det plötsligt upp sommmarjobb :D från ett heeelt oväntat ställe som jag inte alls hade förväntat mig. nämligen dagis :D jag har aldrig varit speciellt flitig att söka sommarjobb, ändå har jag alltid fått något från oväntat håll, i närpes då alltså. iår har jag däremot sökt till flera ställen eftersom jag nu aldrig varit någon sommar i jeppis. men även detta år har det sett dåligt ut med något sommarjobb, men idag kom det då plötsligt på nytt, heeelt oväntat :D så nu har jag iallafall lite sommmarjobb, så ska jag kanske höra till närpes dagis någon vecka också så kan jag vara hemma en liten stund som  jag vet att så många vill :P

tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0