sommar, sommar och sol :)

Bikini eller baddräkt? - bikini
Hängmatta eller solstol? - jag är en solstolsflicka
Brunt eller blont hår? - nu just brunt, men kanske blond på nytt, vem vet
Shorts eller kjol? - kjol
Linne eller T-shirt? - linne
Utsläppt eller upp satt hår? - utsläppt fö de mesta
Sommarfärg? - Vit, rosa....hmm allt som passar
Sommarsöt eller sommarsnygg? - sommarsnygg
Varmt eller svalt på sommaren? - det ska vara hot hot hot
Soligt eller molnigt ? - soligt, inte ett enda moln på hela sommaren :D
Hav eller sjö? - Haav
Vatten krig eller vatten spridare? - vattenkrig
Cola eller fanta? - både och
Flipflopps eller ballerina? - Beror på situationen
Båt eller husvagn? - Båt väljer nog jag
Sommar eller vinter? - Sommar ska det vara
Bada från strand eller brygga? - strand
Solbrända killar lr vita killar? - ska bara vara min egen sötis :D
Tälta eller sova inne? - Båda
Jordgubbar eller hallon? - Jordgubbar i massor

nu väntar jag på sommar, har varit såå härligt väder denna helg :) nu blir det 4 dagar i arbete sedan ledigt. roligt med vappen och så har vi ju också 1årsdag :) tänk att det redan har gått ett helt år.

nee nu blir det snart duschen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0