soligt eller mulet?

tidigare idag lyste solen så fint även om det nu inte var speciellt varmt, men nu är det mulet och inte alls roligt väder. idag slutade jag redan klockan halv 1 :) så med andra ord har det varit en kort dag men ändå en av de jobbigare. vet inte vad som hade tagit åt barnen idag för det kändes som en miljon barn istället för 20. imorgon ska jag ha hand om vilan på nytt och jag hoppas för allt i världen att de inte är på lika humör då som de var idag.

nå nu ska jag försöka få lute skolarbete gjort, sedan titta på tv och så måste vi åka och handla någon mat sedan ikväll då jonny kommer hem för imorgon slutar jag först halv 5 så blir så sent med maten om vi måste och handla imorgon och sedan börja laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0