öh skola

idag har jag varit riktigt duktig, eller lite åtminstone. kom mig iväg till skolan för att låna böcker till uppgiten jag skulle måsta laga. läste också lite magisteravhandlingar för att få lite ideer. så sökte jag då om böckerna jag skulle ha fanns på bibban och jo det gjorde de flesta. då jag då skulle söka upp dem hittade jag dem inte. stod där hur länge som helst tills jag gav upp och gick för att låna de några böckerna jag hittade. då såg jag en hög på bordet bredvid att där fanns ju alla de andra böckena jag skulle ha. bra bra men så onödigt att stå där vid hyllan också försöka hitta något som inte ens fanns där. nå fick ju jina böcker, gäller bara att ta itu me uppgiften då. tar det inte så hårt så nog ska det väl gå.

så nu har jag lagat mat och ätit för jag var så hungrig. imorgon blir det att fara iväg till närpes. men först måste jag via skolan för att hämta domdär böckerna (eftersom jag gick dit idag och orkade inte släpa en MASSA böcker gående). så imorgon ska jag skjutsa jonny till arbetet, in till skolan, hem och äta, fara med bilen till jonnys arbete så går jag därifrån till bussen och han får köra hem min bil. denna plan funderade jag ut på vägen från skolan :P måste förstås se om jonny kommer till närpes över helgen eller inte, annars tar jag bilen hem imorgon och inte någon jäkla buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0