man blir så sur

varför varför varför ska det snöa nu på nytt???? vill inte ha mera snö vill ha vår och sommmar men nej såklart inte.

har varit i arbete denna vecka därför har jag inte orkat med så mycket annat, men idag slutade jag redan halv 1, skööönt :D har varit och handlat mat, diskat och lagat pannkaka :) och så har jag och kissekatten också varit ut en sväng, super länge sedan sist. hade förväntat mig att hon skulle värga att gå själv eftersom vi inte varit ute på länge men där fick jag fel. det var som en helt annan katt än tidigare då vi var ut, hon sprang på som ett litet tok på alla stenar i skogen :D tydligen tycker hon också mer om barmark än snö. hon brukar ju faktiskt vara ute på sommaren på ställen där hon får springa löst och tydligen var det nog mycket mera bekant med sand och stenar än den kalla vintern och snö :D

på lördag blir det lite fest :) och imorgon är det den så sköna fredagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0