lördag, marknad och annat på gång

idag steg jag upp ganska tidigt. började med att fixa till en pannkaka och dammsuga eftersom det ska komma vänner och bekanta hit ikväll :) efter att jag hade sysselsatt med allt detta cyklade jag iväg in till stan för att fara på kaffe med malin.

efteråt gick jag en runda på marknaden i det skitkalla vädret, trodde jag skulle förfrysa ansiktet. det är ju som mitt i vintern, hur sjutton kan det vara såhär kallt???!!! är ju snart maj. nå efter att ha gått den snabba rundan och skulle börja åka hemåt träffade jag annika. pratade en stund och så vi gick vi till jonny eftersom hon skulle ha något köpt därifrån. så var voi också in en sväng via hennes nya lägenhet.  nu har jag handlat lite gott tills ikväll och kom just hem. så nu blir det väl att dammsuga klart, duscha , fixa lite mat och så vänta på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0