lekar/sagor och illamående

jag sitter nu här och frsöker hitta på någon rolig lek eller saga som vi skulle kunna göra imorgon ifall det blir att vara innne imorgon på dagis, men vet ju aldrig iafll det regnar. jo jag vet att det finns allt på internet men som det känns nu just finns det verkligen INGEN  bra lek som jag skulle vilja ha. inte för den delen heller någon sådan saga som jag ha sökt efter. jag ger upp och tar något tråkigt/vanligt.

sådär annars har det varit en illamående kväll. började må skit då jag kom hem och inte blev det bättre att äta mat som jag ahde trott utan det blev ännu sämre. igår kväll var det samma sak då jag skulle gå och sova. kändes som jag skulle ha åkt 20 gånger i rad i någon berg och dal bana. det bara snurrade i mitt huvud så tog länge innan jag somnade. visste inte hur jag skulle ligga för att det skulle snurra minst och det hjälpte inte heller att stänga ögonen.  nu för stunden känns det lite bättre men det är inte bra, så jag hoppas jag får sova inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0