klockan är halv 3

tråkigt tråkigt kan det inte bli kväll? har redan kläderna utfunderade tills ikväll, färdig duschat och allt annat också så gott som på klart. det ska altså bli fest ikväll, många som kommer hit vet jag inte ännu men det ska bli roligt att få fara ut eftersom det känns som så länge sedan :) så fick jag veta att madde ocksp skulle komma till jeppis ikväll, på dansgala. så jag hoppas att de hinner komma in en sväng hit på förfest eller åtminstone kaffe.annars kanske vi hinner ses imorgon före de åker tillbaka.

det är ju det att bo ÄNDA i jeppis att det är långt från alla kompisar hemifrån. såklart saknar man att inte kunna träffa de kompisar man alltid var med tidigare, men så har jag ju kompisar här också :). såklart känns det bedrövligt ibland att inte se sina kompisar (och släkten) på så länge, eftersom det är superlänge sedan jag har sett dem nu. men det är ju dendär tiden som inte finns. då jag åker hem till närpes vill man ju också bara vara hemma med familjen en stund då man entligen är hemma. eftersom många kompisar (och största delen av släkten) bor i kristinestad blir det ju inte alltid att fara ända dit. för det tar ändå sin tid att köra dit och far man dit vill man ju träffa så många som möjligt, och då passar det inte för alla heller. så såklart är det roligt då någon kompis hemifrån dyker upp i jeppis sådär bara, så därför vill jag nog gärna hinna se madde då hon är hit fast jag nu säkert kommer att se henne nästa vecka då jag far iväg mot närpes. :)

men ikvälll ska vi ha roligt :) hoppas ni andra också har det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0