kissibeeebisar :)

min lilla katt har får bebisar :) altså min kissekatt milou som bor i närpes. jag har förstås inte själv sett dem men fick bilder av syster och jag är sååå kär i en, skulle så vilja ha den. den ser ju bara för cool ut :D men räcker nog bra med lilla silla här men skulle så vilja att den skulle få stanna kvar i närpes. så jag hoppas och hoppas på det :)
så här ser den ut :)



så finns det tydligen också en grå en som också är supersöt :)



konstigt att hon har fått så där konstiga färger på sina ungar, brukar alltid ha som hon själv ser ut. en helt grå hade hon en gång men inte någon som den där gul/svarta :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha no nästan fått iallafall mam yvitala nalete:p:D

2009-04-20 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0