I am so so happy :D

det var en nog så rolig kväll igår, det är länge sedan det har varit sådär roligt att vara ut. började då kvällen här hos oss. vi var väl en ca 8 pers. sedan bar det iväg till netti, som tur var fick vi skjuts. vid netti blev det inte att vara så länge och efter det blev  det melody :) dansade och träffade en massa människor jag kände, vilket inte alltid brukar hända eftersom jag såklart inte kan känna lika  mycket människor som dessa människor gör som bott här omkring hela livet :) nå iallafall, träffade en från kristinestad som numera bor här, träffadade några bekanta som jag lärde känna något år sedan då jag flyttade till jeppis, så såg jag massa andra bekanta och så madde, mats och de 2 andra som också var med. hur roligt som helst ju :) sedan blev det korvgörans mat, lika trångt som vanligt att få någon mat. orkade inte traska iväg ända hem så blev att vi stannade hos en kompis och sov där. kom hem ganska sent idag eftersiom vi sov så länge :) sedan har jag och min söt bara legat på soffan :) och nu fick vi besök och dessa två pojkar sitter nu och ser på top gear och jag ligger här och skriver detta. så var det med det. hur som helst helt perfekt helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0