home alone

sitter nu här ensam hemma, super roligt har jag :D sitter som bäst på jonnys dator och lyssnar på en massa musik och talar med en av dom bästa barndomskompisarna, inte behövs det mycket ibland för att underhålla sig själv :D så har jag beställt smöggåstårta tills jag/vi far till närpes över påsk :D inte vet jag om det passir in precis på påsk men det skiter jag fullständigt i eftersom jag inte fick någom smörgåstårta över julen ska jag ha en nuuu :D jag ska då som sagt åka hem på onsdag, aknske till coh med med buss :S inte roligt alls men jonny  kommer kanske på lörda till närpeslandet så då känns det lite onödigt att åka med 2 bilar tillbaka hit på söndag.

och fortfarande har jag nog så sjuk nacke, måste nog få massage då jag inte är ensam hemma mera annars kommer jag iknte att kunna stiga upp imorgon har jag på känn. men även om jag knappt kunnat röra huvudet idag har det varit en riktigt bra dag :) men skönt ska det iallafall bli med påsk :)


sådär by the way klippte pannlugg i lördags sådär spontant före vi skulle ut på kvällen. så trött på min frisyr så behövde lite ändring :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0