detta var då en grå och regning dag

huj huj vilket tråkigt väder. men det finns ju bara dåliga kläder. vilket jag hade idag. jag hade inte en tanke på att det skulle komma regn fast det var mulet då jag for iväg till arbetet. såklart började det då förstås regna precis när vi var ute. men klarade mig ganska bra ändå, tack för att det finns tak :D förstås så slutade det direkt vi gick in till maten. skulle ju hellre ha fått börja en halvtimme senare, för våta/sandiga regnkläder är nog det mest jobbbiga som finns på ett dagis :S men sånt får man ta. så imårgon blir det att packa ner regkläder ifall det ser ut att bli samma väder som idag. de resterande två dagarna börjar jag först 10, jeijj :) men så slutar jag då istället med ett mycket tråkigare jeijj klockan 5. kommer att kännas som en evighet. ska ha hand om vilan imårgon, hoppas de är lugna. en del ställen har jag utvecklat någon slags panik för vilan. speciellt på de ställen jag vet att jag är helt ensam i sovrummet med ca 20 barn. men det kan man ju inte veta hur det ska gå på förhand precis eftersom en del ställen är vilan det bästa som finns, eftersom då har man chans att vila lite själv :P

nu blir det mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0