aj aj men ändå så härligt :)

ja har så sjukt i nacken:( och trött som sjutton är jag och ändå jag ja sovit hur länge som helst, men det ska väl vara så efter en helg antar jag. vaknade nog då jonny skulle till arbetet, eller rättare sagt vaknade då han redan skulle vara i arbetet och så låg han fortfarande och sussade bredvid mig så det var bara att väcka honom då. sedan hade jag problem att somna om men lyckades till slut. sedan kändes det som jag bara sovit ca 15 min då jag kände att jag måste vakna eftersom jag hörde att jonny kom hem, hm klockan var ju bara runt halv 10 och han hade också 2 andra kompisar med sig. så han stände dörren hit in till sovrummet så jag inte skulle vakna. jag tittade på klockan och den var 25 före 10. mina ögon ville bara inte vakna och det tog sjukt överallt speciellt i min nacke så jag inte kunde röra huvudet. nå vaknade till sist. och konstaterade att hmmm var är dom???.....det var altså en dröm :) jag fattar inte hur verkligt det kunde kännas...

varför kan det inte vara sol idag? fast jag är nog på lika bra humör idag som jag var igår fast jag är sjuk i nacken. det var nog någon så otrolig konstig dag igår, riktigt härlig rättare sagt och jag  vet inte riktigt  hur det kunde komma sig. kändes så pirrigt i magen och allmänt härligt. det kändes precis som när man var nykär :) så superhärlig känsla.



så det ska jag fortsätta med att känna idag har jag menat :) konstigt hur det kan ploppa upp bara sådär ibland, det är ju tur att det kinte glömms bort för hur tråkigt skulle inte det vara?!  tur att jag är på lika bra humör idag, tror det beror på att det är nära påsk, jag bara älskar påsk så är det med det :D så på onsdag ska jag åka till närpes har jag bestämt och så på lördag kommer jonny dit :D så far vi iväg hitåt då på nytt kanske på söndagkväll eller liknande.

pussar till dej min sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0